Locatiemanager (m/v), 32-36 uur, Almere
Freeway Zorg zoekt per 15 maart 2021 een ondernemende leidinggevende! Ben jij iemand die de verantwoordelijkheid voor een aantal locaties van Freeway Zorg wilt dragen? Dan zien wij graag jouw inhoudelijke sollicitatie tegemoet!

De functie
verantwoordelijkheid die dat van een manager vraagt.
Eénmaal per vier weken ben je gedurende maandag vanaf 17:00u tot en maandag 09:00 uur bereikbaar en beschikbaar in geval van calamiteiten.
Inschaling bij start in schaal 9, met doorgroei naar schaal 10, CAO Sociaal Werk.
Wie ben jij?
Je staat borg voor een veilige en gezonde leef- en werkomgeving op de woonlocaties. Tevens draag je zorg voor het realiseren van de gemaakte plannen binnen het budget. En dat de betrokken zorg wordt geleverd gericht op tevreden cliënten volgens het kwaliteitskader uit de Gehandicapten zorg. Als captain van het team stuur, faciliteer en inspireer jij de ontwikkeling van de medewerkers en het team. Ook kun je omgaan met calamiteiten omdat jij overzicht houdt en standvastig kunt zijn als de situatie daarom vraagt. En communiceer je intern met en naar directie, medewerkers en cliënten en extern, naar stakeholders zoals woningbouwvereniging, gezondheidszorg, brandweer, politie.
Kortom, jij kunt functioneren in de dynamiek van een spannende omgeving omdat jij zorg wilt dragen voor de bewoners, medewerkers en iedereen die bij de leefomgeving betrokken is.
Wie is Freeway Zorg?
Freeway Zorg is een kleine leef- en werkgemeenschap van cliënten en medewerkers. Daarbij staat voorop dat ieder mens er mag zijn zoals hij of zij is. Vanuit deze gedachte worden de cliënten met een licht verstandelijke beperking in hun veilige omgeving ondersteund en begeleid om de kwaliteit van hun leven te verbeteren en te waarborgen. Eigen regie en verantwoordelijkheid nemen van de cliënten staat
bovenaan.
Meer weten? Bekijk onze website.
Wat verwachten wij van jou?
Een hart voor onze bewoners en medewerkers, motivatie en inspiratie, opleidingsniveau HBO bij voorkeur zorg/ managementopleiding alsmede ervaring binnen de GGZ, hands on mentaliteit, ervaring met leiding geven, managementkennis, samenwerkingskwaliteiten met overtuigingskracht.
Als je wilt reageren en met ons in gesprek wilt gaan vul onderstaande sollicitatieformulier in voor 1 maart 2021.
Wil je nadere informatie? Dan kun je telefonisch contact opnemen met Jeannine van Mourik/Algemeen manager, op 06- 38 67 94 12.
Kom jij ons team versterken?
Voldoe jij aan het bovenstaande en wil je graag eens bij ons langs komen? Vul onderstaande contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op!